ledig :)

jepp i dag va min lediga dag :) och den har varit helt okej :) började dagen med att jag och elin körde och solade sen en tripp till väla för att handla present till clara :) och det blev även en klänning till mig, den va faktiskt riktigt fin ! kollade även efter något annat fint men de fans tyvärr inte inne i dag ;) hahahahah eller jo Elin hittade ju något fint dock :P 
va nog där till 2 och sen körde jag till marlene och va där resten av dagen .

sara , vi e nog jävligt bra för varandra ! var har du varit hela mitt liv ? hehe . Ni som har äran att ha henne i ert liv , uppskatta de ! för en mycket bättre vän hittar ni inte !

uch 3 dagars jobb framför mig .. men dock väntar en härlig tv kväll med min ylva på torsdag efter jobb :) hinner lagom hem till henne till criminal mind :) så får vi sitta tillsammans och dreggggla :P hehe
men jag är ledig till helgen :D så jävla bra ! så fredag blir det idolkväll :D och lördag blir det girlsnight / b-day för clara ! ser verkligen fram i mot det !


"Vi klarar ALLT, Underverk kan bara ta lite tid.."

Kommentarer
Postat av: Sara

Aw gumman :) Jag har själv undrat samma sak. Nu har vi i alla fall funnit varandra ;) men vi ska i alla fall inte bli lesbiska :D haha

2008-12-09 @ 22:29:04
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/
Postat av: steffii

sant sant hahah ! den biten hoppar vi över :P

2008-12-09 @ 22:44:47
Postat av: elin

ja, ja é bäst på att hitta såna =) vi får göra fler såna trippar haha eller tar vi igen de på lördag =)

2008-12-10 @ 06:40:55
URL: http://elinselon.blogg.se/
Postat av: steffii

ja fy för tusssan på lördag då blir det massa bus :P

2008-12-10 @ 17:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0