sakna

Ja jag kan sakna hur det kändes i kroppen det första halvåret med Richard , allt va nytt och spännande, trodde aldrig att jag skulle älska någon annan mer än han på det sättet. Jag kan verkligen sakna den känslan, och att veta att den e ömsesidig, jag tror inte de finns något bättre... tyvärr svalnade mina känslor efter drykt 2 år ... men jag är tacksam för dom 2 åren dom har lärt mig mycket , vi hann ju med att förlova oss, bli sambo och skaffa världens underbarste hund! 
Jag kan sakna mina kvällar som jag hade med mikke , när vi bara körde rundor och snackade om allt och inget !
Jag kan sakna hur livet va innan allt blev så allvarligt!
Jag saknar hur det va när mina föräldrar fortfarande älskade  varanndra och vi va en hel familj...
Jag saknar denna sommaren, alla äventyr vi varit på ,Halmstad, öland, Liseberg,bakken och Helsingborgsfestivalan.. och detta e bara några få saker som hände.. men så sjukt kul vi hade
Jag kan till och med sakna skolan i mellan åt , tro det eller ej , jag som sa att jag aldrig skulle göra det ...

Men alla säger att man inte ska sakna de som varit  eller de som inte finns mer utan uppskatta det man har ! Och jag har extremt mycket att vara glad över .

Sara som jag träffade i sommras , som är mer än guld värd !
Elin som är min ängel!
Emelie som trotts allt alltid står på min sida , i alla väder ! Sis ( v )
Ylva som jag litar på så mycket så jag till och med låtit henne ta hand om min ögonsten som jag älskar mer än livet , hästen så klart !
Johan , ja jag behöver ju inte säga mer än att det finns ingen som du !
Nea , ja du e så jävla bra !
Richard, ställer alltid upp och jag älskar dig för det !
Philip, ja du är en av dom bästa och viktigaste personerna i mitt liv!


detta är bara några få av dom som betyder mycket !

Ja mina vänner är nog det jag är gladas för att jag har , för dom älskar mig för den jag är och sanna vänner sviker inte !

jag har självklart andra saker som jag är glada för som tex. mitt jobb, min UNDERBARA familj,River,Pärlan, Ett tryggt hem mat på bordet osv...

Jag tro man måste börja uppskatta det man har , innan det e försent ! för det du tar förgivet lovar jag dig försinner en dag och då kommer man ångra sig att man inte uppskattade det mer och tog vara på det....

Kommentarer
Postat av: elin

Kan inte hålla me mer! Helt rätt snäckan =) o du é värd de bästa! men de kommer.. Bättre o vänta på något extra länge, bara för att få de extra bra!

2008-12-19 @ 07:32:13
URL: http://elinselon.blogg.se/
Postat av: Sara

Du är också guld värd snäckan :) !

2008-12-20 @ 21:47:39
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0