Min och Saras helg :)

I fredags jobbade jag och sen kom sara hem till mig :) Vi stack ner till Anneli med elin för att träffa emelie och fredrik :P det va faktiskt riktigt trevligt :) Sen körde jag ,sara och elin ner i stan för att hämta ut Saras kort till tivoli :) gick en runda men det va inget roligt folk ute så vi körde hem .
Annars hände inte mycket i fredags, mer än att jag jobbade och jag satte min kära philip i arbete , han fick äran att börja göra ve mitt rum :)

I lördags så åt jag , Sara och Philip frukost sen , fortsatte han på mitt rum och jag och sara körde ut på väla :) Uch med folk där va ... shoppade en del:) men vi spanade också ..hahha
sen körde vi och sola och efter vi gjort ve oss så bar det av till ylva :) hade jätte trevligt hos henne ! sen åkte vi ner i stan , richard va så snäll och körde oss.... hahaha i bland kanske men ska tänka innna men öppnar munen haha ..
Vi va först på utposten där vi träffade Ige , andy, andreas,rogge,clara och lollo. jätte kul va det :) sen gick vi till tivoli:) där jag och sara träffade på Niklas :) så jävla rolig :) vi dansade hela natten lång och hade galet kul :P
Jag och sara kom väl i säng vid halv 5 eller nåt , men det va en lyckad kväll :)

I söndags så vaknade jag och va väl rätt så bakis ... men men det va bara till att tänka på annat för Vi skulle ut till famillja för sara skulle färga håret , mycket fint blev det . och det slutade med att jag hade 3 nya hål i öronen när vi lämnade famillja . Sen bar det av till Niklas på te och massa skitsnack :P hahah det va riktigt trevlig måste jag säga :)
sen körde vi in om sara så hon fick hämta nya kläder.. sen va det hemåt som gällde för vi skulle börja slipa och måla mitt rum :) .. ja fy fan nästa gång anlitar vi någon snygging som gör det åt oss.. när kl va runt halv 12 eller något så bestämmde vi oss för att det fick räka för dagen .. vi skulle se en film men däckade typ efetr 10 min :P hahah

I måndags började morgonen med te.. sen va det bara att fortsätta med rumet och efter det kollade vi på filmen vi aldrig såg klart och åt frukost.. sen bar det ut en sväng på väla ingen"självklart så spande vi lite",, sen hem en sabbis till Bigitta och sen gjorde vi klart de sista i rumet och sen lagade vi oss en väl förtjänt middag :)
När sara åkte hem körde jag till Lollo och snackade lite :) de va en mysig avslutning på den dagen :)

I dag har jag städat.. uch det e mindre roligt .. sara kommer senare för att hjälpa mig ställa in allt i mitt rum igen och städa över våningen :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Undertiden den där snyggingen ska måla m.m. ska vi dessutom titta på :D

2008-12-30 @ 22:40:57
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/
Postat av: steffii

självklart ;)

2009-01-01 @ 13:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0