Det va ett tag sen ..

Ja det va ett tag sen jag skrev blogg nu ..

I går vainte riktigt en av mina bästa dagar , fyfan för att ha tadslälling , det gör så sjukt ont och man blir på SÅ dåligt humör :S men men Johan Elin och Anders ändrade på mitt dåliga humör  och fick mig att skratta riktigt mycket ! Ja i går hände väl inte allt för mycket, va i Malmö med pappa hos tandläkaren sen till pappas kontor och åt frukost och lunch med hans chef  riktigt trevligt :) Sen när jag kom hem va det soffan som gällde för allt gjorde ont ... Men vid 7 tiden bar det av till Elin och Anders :) vid 8 kom Johan och vi kollade Idol och fulllllllade oss som vanligt och alltid lika kul :)
Som själv i radhuset i natt för första gången ... det va lite läskigt , låg på soffan till 7 i morse sen givk jag upp och la mig :)

Än så länge i dag har det inte hänt så mycket bara pratat med Elon och Johan och nu väntar jag på min bebis river ska ut och promenixa i skogen :) fan vad jag saknar han ! helt sjukt !
i kväll blir det party :D Ninis har tjejkväll för hon har fyllt år så jag och Elin ska dit vid 7 :D ska bli jäte kul :D
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Oj oj oj va du uppdaterar din blogg mycke!!! =)

2008-11-13 @ 07:50:41
URL: http://elinselon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0