Riktigt roligt !

GRATTIS JOHAN !

hej hopp :) i dag så var jag och elin uppe och sjöng för vårt lilla födelsedagsbarn redan halv 7 :D (anledning till att vi ringde så tidigt va till viss del för att jag vill ge igen lite för alla mornar som du väck mig :P) Efter de så körde jag till Jonicka och fixade mina naglar :) Sen hem en sväng till Elin ingen och vi 12 kom Sara och hämtade mig och vi körde till väla ! Där det blev lunch massa prat :) riktigt roligt och lärorikt ! och jag säger bara det , ja ni som känner sara vet ju de sen innan, att hon är en helt sjukt härlig vän ! det är ärlighet rakt igenom ! och de du sa till mig , de värmde i hjärtat, tack för att du e så jävla go :) och du vet att de e ömsesidigt !
Du fick mig att fatta i dag , det e fan inte lönt !

(lite Neseril eller Otrivin det hjälper ;D hahaha  )

Elin och Johan vad hade jag gjort utan er ? ni e så jävla bra ! jag vet alltid att ni finns där och det är en underbar känsla :) Ni gör mig altid på bra humör :) Framförallt ni förstår mig ! vilket kanske inte är det lättaste alltid men ni försöker ! och det är de som betyder! Elin du har jag funnits i mitt liv ett bra tag och det ska förbli så ! vi e så sjukt lika när det kommer till den känsomässiga biten och det e nog därför du hjälper mig så bra med allt du säger.
Ni vet vad jag behöver!
Elin och Johan gör bulan glad :;P


Ylva
! ja, du vet ( v )


"Gotta Go my own way"




Kommentarer
Postat av: Elin

de kommer fixa sig snäckan!!! =)

2008-11-27 @ 07:15:55
URL: http://elinselon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0