???

Jaha och så va det söndag igen ... och lite bakis .. men det va mycket trevligt i går :) Grattis igen Sofia :)
I ferdags så jobbade jag , vad annars ?! och sen blev det mys för hela slanten på kvällen :)
I går på dagen så var jag ducktig , tränade med Richard och sen hem till Emelie och färgade hennes hår :) mycket fint :) Sen va det full rulla med att fixa med sofias present :) men bra blev det ..
Träffade både Johan och Elise ute i går :) mycket trevligt :)

Om jag igentligen inte ska, varför vill jag då ?!

Men jag har gjort misstaget för inte så länge sen att lyssna på vad andra tycker, och jag litade blint på de!
Så vad är ingetigen bäst ?!
Men den här gången tänker jag blida mig en egen uppfattning. Och jag hoppas att jag gör rätt !

Kommentarer
Postat av: elin

steffi.. pratar du om de ja tror du gör? du ska alltid lita till din egen intuition o magkänsla.. Kompisars kommentarer ska bara vara till för vägledning och en hjälp på vägen.. Ibland ska man lyssna på vänner, men kanske inte alltid =)

2009-01-26 @ 07:32:08
URL: http://elinselon.blogg.se/
Postat av: Sara

Gumman, jag håller fullständigt med Elin :)

2009-01-26 @ 11:06:13
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/
Postat av: Steffii

2009-01-27 @ 18:53:57
Postat av: Steffii

fan vad jag älskar er 2 !

2009-01-27 @ 18:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0