Nyår :)

jaha då va det ett nytt år ... De sägs att om man har kul på nyårsafton så blir det nya året bra ... Så nu förväntar jag mig det bästa året , för fy fan va kul det va i går :) Bästa nyåret !

Gårdagen såg ut så här :
Jobbade på dagen, slutade vid halv 6, sen va det att ta rallybilen från jobb hem till mamma och hämta min klänning. Kastade in mig i duschen för Ylva och Mattias skulle komma vid 6 för jag skulle fixa hennes naglar:) Jag tror det tog en kvart för mig att ta på klänningen för dragkjedjan va sönder . Men det gick tillsist. Samtidigt som ylva och Matte kom så kom även Fredrik och Emelie. Jävla stressande med tanke på att kl. va över sex och vi skulle vara hos Elin och anders 7 och jag hade bara fått på mig klänningen och inget mer ... men jag lyckades fixa mig vacker (Sa dom iaf )..
Inne hos mina sötisar så åt vi och sen va det en jävla fest för hela slanten :) hahaha hände massa roligt vill jag lova ;)
Ja mitt nyår kunde inte varit bättre alla jag bryr mig om träffade jag , och där är även en ny favorit på listan ;) Elise , fy fan vilken härlig brud :P Alla va verkligen där utom min älskade Sara men vi hade ju telefonkontakt under hela kvällen !  ( v ) Träffade även Emma , Tim , Nanna och pelle vid 12 slaget så ja då va min kväll komplet !

(Fick klippa upp klänningen i morse när jag skulle få av mig den .)

Tack ! verkligen , igår är en kväll / Natt jag sent kommer glöma !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

jag startade idag en tävling där jag lottar ut en mysdress

vore himla kul om du är med!

http://enlitentax.blogg.se/2009/january/tavla-har-om-en-lacker-mysdress.html#comment

2009-01-03 @ 00:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0