....

ja nu va det verkligen längesedan jag skrev här :P Och mycket har hänt :) Mest positiva saker faktiskt :)
det bästa är väl att jag är så otroligt förälskad och lycklig :)
Jag som satt för en och en halv månadsen och sa att jag ska inte ha ett förhållande , jag skulle vara singel .. haha men så blev det inte :) Allt började på Nyår och sen har det bara gått framåt och jag är så glad att jag har dig ( v )

Något jag har lärt mig den senaste tiden är verkligen att inte lyssna på rykten om andra .. jag har gjort de om 3 personer och när jag väl gav dom en chans så va dom inte alls som jag trodde utan hur trevliga som helst :)

vill bara säga att Elin du är en ängel ! uch och fy vad jag älskar dig!


Sara . Där är ingen som ska få trampa på dig , du är en av dom absolut bästa vännerna man kan ha som fan ta dom som gör dig illa !
Du är en av dom få man verkligen kan lita på till 100 % och du , Me love you !


Emelie, Johan , Ylva  ( v )

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag älskar dig Steffi <3

2009-03-04 @ 11:10:44
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/
Postat av: elin

love you bejbiii

2009-03-06 @ 16:58:47
URL: http://elinselon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0