hej hej :)

hej hej :)
Nu va det ett jävligt bra tag sen jag skerv ..
men så mycket har inte förändats :) jag är fortfarande upp över öronen kär i min Jonas ( v ) jag är är helt klart fortfarande ny förälskade :) det pirrar fortfarande i min mage när jag tänker på han :) helt underbart :)


I går va jag med mina flickor :) Emelie , Elin och Clara  :) kollade film .. ja den va faktiskt riktigt kass hahahah. men dock va det första gången haha för både mig och Emelie , hoppas inte alla e så kassa för då förstår jag varkligen inte meningen med den här typen av film :P
men det va en treblig kväll :)
Jonas hade tittat fotbollen hos min pappa så när den var klar så åkte vi hem till han :) ( v )

Nu har jag precis varit i stallet och myst med min bebis :) och nu ska jag till City Gross och handla hem mat till jonas så vi får lite mat i magen i eftermiddag  :) sen ska vi ha riktigt mysigt i kväll .. ska hem till mammis och tony och basta :D längtar lite faktiskt , det ska bli mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0